divendres, 30 de març del 2012

Concurs de Remixos de l'últim treball de Fetitxe 13. Concurso de Remixos del último trabajo de Fetitxe 13.


Des de Di Farm Produccions, engeguem un nou concurs! T'animes a participar-hi? Aquí van les bases:

BASES DEL CONCURS DE REMIXOS DE FETITXE 13 - "ANTES DE MORIR YO DECIDO QUÉ ME ESPERA"

- Des del dia 13 de març i fins el dia 13 de maig, s'inicia el termini de recepció de remixos pel concurs de remixos de l'últim treball de Fetitxe 13, "Antes de morir yo decido qué me espera".

- Aquest treball conté 4 accappellas: Antes de morir, Yo decido, Qué me espera i DEP. Cada productor podrà enviar un màxim d'1 remix per accapella i un total de 4 remixos si decideix remixejar el treball sencer.

- Els remixos podran ser instrumentals i també vocals.

- Es poden descarregar les accapellas des de l'enllaç:

- Cada accapella portarà escrit els bpm al títol per facilitar la feina dels productors participants.

- Els remixos hauran de pujar-se en qualsevol servidor d'emmagatzematge (estil rapidshare o mediafire) en un arxiu zip o rar. A l'arxiu s'haurà d'ajuntar un previ del remix en format mp3 de 320kbps (veu+música), juntament amb les pistes de la instrumental en wav o aiff.

- L'enllaç amb l'arxiu s'haurà d'enviar per correu electrònic a difarmproduccions@gmail.com, adjuntant un petit escrit en que hi consti l'àlies del productor/a, ciutat de procedència i el tema remixejat.

- Una vegada finalitzat el termini de recepció, es penjaran tots els treballs rebuts al canal de youtube de Di Farm i el públic votarà els remixos que més li agradin mitjançant la opció "M'agrada". Només es tindrà en compte la opció "M'agrada", la opció "No m'agrada" no es tindrà en compte.

- El vot popular significarà un 50% de la decisió final. L'altre 50% serà decidit per Di Farm.

- Hi haurà 2 guanyadors per accappella (fent un total de 8 premis), podent, un mateix productor, guanyar fins un màxim de 4 vegades.

PREMIS

- Publicació del remix en la reedició digital del "Antes de morir yo decido qué me espera".

- Realització d'una actuació remunerada el dia de la presentació.

Bona sort! Per qualsevol dubte, no dubteu en contactar-nos!

----------------------------------------------------------------

BASES DEL CONCURSO DE REMIXES DE FETITXE 13 - "ANTES DE MORIR YO DECIDO QUÉ ME ESPERA"

-Desde el día 13 de marzo y hasta el 13 de mayo, se inicia el plazo de recepción de remixes para el concurso de remixes del último trabajo de Fetitxe 13, "Antes de morir yo decido qué me espera".

-Dicho trabajo cuenta con 4 acappellas: Antes de morir, Yo decido, Qué me espera y D.E.P. Cada productor podrá mandar un máximo de 1 remix por acappella y un total de 4 remixes si decide remixear el trabajo entero.

-Los remixes podrán ser instrumentales o también vocales.

-Se podrán descargar las acappellas desde el link: 
https://rapidshare.com/files/797874392/F13_Acappellas.rar
O desde nuestro blog:
http://difarmproduccions.blogspot.com.es/

-Cada una de las accappellas llevará escrito su bpm en el título para facilitar la tarea a los productores participantes.

-Los remixes deberán subirse a algún servidor de almacenaje (estilo rapidshare o mediafire) en un archivo zip o rar. En él deberá hallarse un previo del remix en formato mp3 de 320 kbps (voz+música), junto a las pistas de la instrumental en wav o aiff.

-El link deberá enviarse por correo electrónico a: difarmproduccions@gmail.com, junto a un pequeño escrito en el que conste el alias del productor/a, su ciudad de procedencia y el tema remixeado.

-Una vez finalizado el plazo de recepción, se colgaran todos y cada uno de los trabajos recibidos en el canal de youtube de Di Farm y el público votará sus remixes favoritos mediante la opción "Me gusta". Solamente se tendrá en cuenta la opción "Me gusta", no teniendo en cuenta la opción "No me gusta".

-El voto popular significará un 50% de la decisiíon final. El otro 50% será decidido por Di Farm.

-Habrá 2 ganadores por accappella (sumando un total de 8 premios), pudiendo un mismo productor ganar en hasta un máximo de 4 ocasiones.

PREMIOS

-Publicación del remix en la reedición digital del "Antes de morir yo decido qué me espera".

-Realización de una actuación remunerada el día de su presentación.

¡Buena suerte! ¡Para cualquier duda no dudéis en contactarnos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada